søndag den 2. maj 2010

Min fødselsdag hos Love2scrap

I går den 1. maj havde jeg fødselsdag og dagen blev fejret hos Love2scrap som jo også havde fødselsdag. Min kæreste var til eksamen som træklatringsinstruktør - og bestod :-), så jeg havde dagen for mig selv og valgte derfor at tilbringe den i selskab med en masse søde scrappiger hos Pia i Roskilde.



Pia syntes vi skulle have et billede af fødselarerne, så Pia hvis du kigger med, så tak for en dejlig fødselsdag.

Efter besøget hos Love2scrap tog jeg til Ikea med min mor, og ved aftenstid kom min kæreste hjem og vi kørte alle 3 ud at spise, så alt i alt en rigtig god fødselsdag.

Jeg fik lavet 2 LO´s på de 4 timer vi havde, så det synes jeg var okay, når der også skulle være tid til at kigge på alle de nye flotte papirer og ikke mindst snakke :-) - LO´erne kommer på bloggen en af de nærmeste dage.

4 kommentarer:

Benita sagde ...

Et stort forsinket tillykke med din fødselsdag Cecilie. Det lyder som om du havde en herlig dag - scrap, ikea og ud at spise. Det kunne jeg da godt klare. :)

Charlie sagde ...

Jamen til lykke til dig. Fødselsdag første maj - så er der da masser af flag alle vegne. Lagde ikke lige mærke til at du sad og var flittig da jeg kiggede forbi -- men jeg var der også - dog kun for at shoppe og snakke. =0)

Lone Krieger sagde ...

Endnu en gang et stort tillykke med fødselsdagen. Er stadig død ærgelig over at jeg ikke kunne tage med dig til Roskilde, men nu sidder kruspersillen på toppen da i det midste ordentligt og jeg kan holde ud at se mig selv i spejlet igen ;o) Lyder som om I havde en god dag hos Pia og jeg glæder mig til at se dine kreationer fra dagen.

Pia sagde ...

Kære Cecille,

Tak for et dejligt fødselsdagsbesøg hos love2scrap! Det var super at vi kunne fejre fødselsdag sammen... også selvom jeg havde mega-travlt!!

Til lykke med at kæresten bestod!

Vi ses!!
Knus Pia