tirsdag den 14. december 2010

LO fra SAM

Jeg fik som jeg tidligere har skrevet lavet en del på SAM i november. Jeg får altid en masse inspiration ved at gå rundt og se hvad andre laver og kigge på alle de spændende ting butikkerne har. Alligevel ender mine ting aldrig med at ligne det jeg startede ud med at have i tankerne. Bl.a. derfor er scrapbooking så spændende - elsker den proces man gennemgår når de kreative tanker går igang.

 Igen papirer fra Echo Park - a walk in the park - elsker det papir :-)

4 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Uhhh jeg ELSKER Echo Park. Det er bare noget lækkert papir :)
Det er et rigtig flot LO med nogle dejlige farver.
Processen er fantastisk og det sjoveste :)

Rikke sagde ...

Næææææ der var de flotte flag ;o)))

Tror da lige jeg skal ud og købe nyt papir!!!

Karina Bunkenborg sagde ...

Skønne friske farver, i det hele taget et flot LO
vh Renne

Ifversen sagde ...

Lækkert lo med skønne farver.