onsdag den 17. august 2011

Præmie fra Picturing the World

Ja jeg har simpelthen vundet Anjas konkurrence, som hun havde i forbindelse med hendes tur til CHA - og så havde jeg ikke engang opdaget det selv - men heldigvis lykkedes det Anja at få råbt mig op :-) jeg har nok haft lidt for meget andet om ørene. Igår fik jeg så denne lækre pakke med posten.

Anja skrev:
1 stk. 6x6" papirblok fra Pink Paisley
1 stk. 6x6" papirblok fra det nye mærke Authentics (Uhmm - der er nogle lækre ting derfra...)
2 stk. stempler fra Unity Stamp Company (et superfedt firma med meget lækre stempler)
1 mini prøve af hvad smash er (men dette er en mini udgave i alle dimensioner - de er ret lækre)

Og jeg er nødt til at give hende ret. Authentics er så lækkert - det håber jeg vi får set mere til i DK og stemplerne - ja de er skønne og jeg glæder mig til at lave kort med dem. Jeg har aldrig lavet Smash, men den her lille bog er megalækker og jeg har allerede ideer til hvad der skal ske med den :-)

Tusind tak for den flotte præmie :-)


5 kommentarer:

Rikke sagde ...

Ihhhhh sikke du vinder, uden at opdage det ;o)

Virkelig lækker præmie, glæder mig til at se, hvad du får ud af den.

Anonym sagde ...

Ej hvor er du heldig tillykke med den fede præmie!
vh Renne

Marita sagde ...

Gratulere med den flotte premien♥. Gleder meg å se hva du lager av det.

Klem Marita♫♫

Stine sagde ...

Hold da op en flot præmie! Der er godt nok mange lækre ting.

Glæder mig til at se hvad du får kreeret med den!

Kristian fra HobbyTavlen.dk sagde ...

Vi glæder os til at se hvad du så får ud af disse produkter, du kan evt vise det her: Hobbytavlen.dk